About Me

My photo
You just know my name, not my game xD I post about my life, make up, fashion because they are my passions ^.^

02 September 2010

tiba tiba rasa teramat GAY :)



Wahh! dah kenapa kau diLa? suka semacam? Pergh! ni bukan semacam, ni dah bermacam macam. Hehe :) Nak tahu kenapa?

diLa dah habis exam! Yeayyy! i'm feel so very muchhh Gay right now! haha!


Tadi last paper Seni. Sebenarnya aku nak bagi tahu korg 1 rahsia *lepas ni dah tak jadi rahsia dah, hehe. Meh meh dengor :) Selalunya memang kertas seni dapat awal dari masa nak exam. Dapat dalam seminggu sebelum exam cam tu *aku pun tak ingat sebenarnya, hehe :) Then, sepatutnyalah kan, SEPATUTNYA aku kena pilih & prepare & berlatih pasal soalan yg aku nak buat. SUMPAH! aku buat poyo je dgn kertas soalan tu. Aku main jeling jeling je dgn kertas tu. Tadi masa nak exam baru aku decide nak lukis apa *terukkan aku? Aish! Aku sorg je kot buat lukis soalan yg tu. Aku rasa tu yg paling senang. Lukis pokok je kot! Haha! Medium pun aku guna plus . Simple je. Tak payah nak guna water colors jadah tu. Masa nak melukis macam tak lama pulak arn. 3 hours beb! Perghh! Aku apa lagi, bila dah mula nak melukis aku dah fikir bilalah nak siap aku melukis ni. Aku sebenarnya! Haha! Then, akhirnya, aku keluar dewan 40minit awal dari masa exam tamat. Haha! Pergi surau, tidur. Ada geng aku kat sana. Join sekali :D

So, malam ni aku nak buat kek batik sebab ada permintaan. Haha! Classmates aku ramai dah gian nak makan kek batik *rindu kek batik aku arn? :) Bolehlah buat sebab esok aku tak ada exam plus boleh tambah duit. Maklumlah, kalau cuti aku tak dapat duit belanja beb. Sedih!

Eh, kepada kawan kawan aku especially GBL tersayang yg ambil ICT & PA, aku nak ucapkan kat korg! Aku tahu korg tengah sekarang *kan? kannn? Baca buku elok elok ye


Ada org tanya aku kat Facebook, GBL tu apa? Hehe. Nanti aku cerita :)


^Rajin pulak dila cari icon rini, kan? kan?
^Mood org dah habis exam memang semacam dua macam tiga macam sikit :D
^Butterfly flyin in my stomch because i didnt take my 'sahur' todayy :(
^Cuti nanti nak kena study jugak, exam lagi 2 bulan, uke!

No comments:

Post a Comment