About Me

My photo
You just know my name, not my game xD I post about my life, make up, fashion because they are my passions ^.^

19 December 2010

Kenapa Angelika? Kenapa Mesti ANGELIKA?

Asslammualaikummm :)

Tiba tiba aku nak membebal rini. Hehe. Kesian pulak dekat blog pink blink blink aku ni sebab macam dah lama je tak ada entry yg berguna HAHA So, pagi ni aku bangun lambat (tak mahu lah mention pukul berapa) :D Tapi tapi aku bagi klulah. Lebih pukul 9, kurang pukul 12 HAHA Korg fikirlah sendiri !

Baca title kat atas tu. To be honest, itu adalah persoalan biasa & amatlah menjadi top ranking dalam hidup aku sebab ramai sangat yg bertanya.
KENAPA ANGELIKA?
Kenapa ek? Org sesuka hati cakap sebab aku minat Angelina Jolie. Eh tak jugalah weyh. 1 filem dia pun aku tak pernah tengok. Aku tak minat sangat pun dia sampai nak ambil nama dia (lebih kurang je). Yg aku tak boleh tahan org cakap aku ni Angelika yg nyanyi lagu 'Tanya Pada Siapa' tu. Aku kenallah juga si Angelika UHS tu. Tapi bukan sebab dia juga aku ambil nama Angelika ukayy? Korg pernah dengar tak lagu tu? Ni haaaa. Dengarlahh dengarlahhh :)


Ouhh Yeahh ! Bukan saya yg nyanyi lagu tu tau :)

Aku ingat lagi dulu masa aku Form 1 memang aku berangan gila nak jadi fashion designer (sebenarnya sekarang pun teringin lagi nak jadi fashion designer haha). So, aku ada baca diari aku dulu, memang aku ada tulis yg aku nak sangat letak nama aku Angelika Fadhilla. Aku siap tulis Angelika Fadhilla ke Fadhilla Angelika? Biar nama glamor kat depan kodd Haha Glamor ker? Haiyooo Perasan betul.

Tapi tulahh, bila org tanya aku kenapa Angelika? Aku pun tak tahu nak jawab apa. Sebab aku suka nama Angelika kod. Dulu pernah jugak nak tukar nama. Aku siap cari kat Google lagi awww. Tapi tak minat jugak nama lain. Nak nama Angelika jugak. Jangan salah faham, bukan aku tak suka nama Fadhilla. Kalau aku tak suka aku tak bagi org tahu nama betul aku. Kan kan? Aku still letak Fadhilla selepas Angelika. Aku hormat pilihan parent aku nak bagi aku nama macam tu. Nama aku pendek je kod. Nur Fadhilla. Kalau tak ayah aku nak letak nama Nur Azza Fadhilla. Tapi ayah aku kata panjang sangat sebab nama dia Zainudin je. Pendek. So tak jadi nak letak Azza as my middle name. So, aku plak gatal gatal letak Angelika Haha Tak apa. Ibu aku tahu aku guna nama ni. Sedara sedara pun tahu. Kawan kawan pun kadang kadang perli aku panggil Angelika. Tapi aku lagi suka org panggil aku Didi. Yeah, Didi. Simple. Angelika tu kan panjang sangat nak nyebutnya HAHA Aku tahu. Well, Angelika tu cuma my nickname So Call me Didi Call me Didi :)) Hehe

^Tiba tiba cerita pasal nama pulakk. Sebab ramai yg tanya. Aku ceritalahh :)
^Ada application kat FB tanya kalau aku boleh tukar nama, apa nama yg aku pilih? Aku jawab Angelika Nur Fadhilla HAHA
^*situasi chatbox FB 1* "Hey kakak" "Hey Sweety" "Akak buat apa tu?" "On9 sajer, knp?" "tak de pape, nak tanya akak niy yg nynyi lgu tnye sama pokok ea?" "Hehe, bukanlahh deq, salahh org" "hehe ok, sory2" "isokeyy hunny"
^*situasi chatbox FB 2* "As'kum" "W'slm" "Tgh wt per tu?" "On9 sajerr" "Akak nak tnye boleh? akak yg keluar tv ary tu ehh?" "Eh, bukan lahhh, akaq x prnh masok tv punn hehe" "Yeker? muka macam sama je?" "Bukan sweety, dat's not me"
^*situasi chatbox FB 3* "Hyee yuna" "Wut?" "Yunaaa" "Hehe sory salah org, i'm not yuna" "Tapi muka samaa, adk dy eh?" "Hehe bukan jugakk" "yelar tu yuna" "jgn pggil yunaa :)"
^Conclusion? NOTHING TO SAY

1 comment: