About Me

My photo
You just know my name, not my game xD I post about my life, make up, fashion because they are my passions ^.^

09 May 2010

Angelika Fadhilla mengundurkan diri :(

Assalamualaikum
Memandangkan peperiksaan pertengahan tahun hanya tinggal beberapa hari lagi *&& aku pon kena study, terpaksalah aku tidak meng'online'kan diri. Hal ini demikian kerana, amatlah tinggi harapan aku untuk memajukan diri seterusnya serius untuk belajar setelah berbulan2 aku menfoya2kan diri ku. First paper aku akan bermula pada hari Rabu ini && berakhir pada 4hb Jun. Aku sentiasa mendoakan kawan2 yg juga akan menghadapi peperiksaan pertangahan tahun di sekolah masing2. Semoga kita semua dapat result yg gempak uke ! Aminn ! Aku pon harap kowg doakan aku supaya dapat jawab paper2 exam tu dgn tenang && gembira (??). i gonna misH u oL ! :)

3 comments:

  1. Orang selalu wish pada kita,goodluck..tapi pada pendapatasi saya,kalau cakap goodluck ni bukanlah the best way untuk memberi support pada orang..sebab ia macam bercakap ia bergantung pada tuah(luck)..

    tuah itu umpama sesuatu yang tiada kepastiannya..entah nasib kita baik atau pun tidak..kita pun tak tahu..sendra lagi prefer orang wish all the best instead of wish goodluck.

    all the best membawa makna lakukan lah yang terbaik..so ia macam memberi semangat kepada seseorang atas usaha yang orang tu dah lakukan untuk diri dia..bukan bergantung pada nasib atau tuah semata.

    jadi disini,sendra nak wish all the best untuk dila ye..

    Cheers,
    Sendra,
    CEO Kueh Tart.

    *alamak terpanjang pulak membebel.
    *jemputlah ke Kueh Tart ye..sudah berwajah baru kini.

    ReplyDelete