About Me

My photo
You just know my name, not my game xD I post about my life, make up, fashion because they are my passions ^.^

01 January 2013

Page 1 of 355

Assalammualaikummmmmmmmm~


Wohoooooo! It's 2013 already! SELAMAT TAHUN BARU KAWAN KAWAN! Permulaan tahun 2013 aku sambut atas katil dan teddy bear pink aku yang bernama PIXIE! Bestnyaa! -.-'


Aku tak beriya sangat pun sambut tahun baru ni bagai, cuma aku doa yang everything will be better than before. Bila aku fikir dah  satu hari bulan satu tahun dua ribu tiga belas ni, kepala hotak aku automatik teringat result STPM! Oh my!


Walaupun result STPM maybe keluar on March (sebab normally on March lah kan), hari hari aku nervous kalau orang cakap pasal result. Ish, memang dari dulu ah, kalau ada test ker exam aku mesti nervous semacam sebab fikir pasal result. Kekadang tension gak, takut tak dapat apa yang aku nak. Sampai rasa nak nangis kalau cerita pasal resutl ni, ishhhhhhhhhh-


Aku pernah terfikir, tak nak datang masa ambil result STPM nanti, AKU TAKUT!


*nangis kesat hingus*


Hepp! Tapi aku percaya everything will be fine sebab aku dah berusaha! Yeay! In Sha Allah :)


Next, aku percaya pada karma. What goes around will comes around. That's why for the new me I will be like biarkan jer orang nak cakap apa, yang penting kita tak buat orang, biar orang buat kita. Bukan sebab kita lemah aw, sebab aku rasa kalau kita tak balas apa yang orang dah buat kat kita, Allah akan tolong balas. Above of all, berdoa jer everything will be alright macam lagu Justin Bieber "Be Alright" tu, hihi


Then, Muz will going to KL this 7th January sebab dia belajar short-term in Animation. Wahh, best best! Nanti boleh buatkan kartun Hello Kitty bebanyak untuk dyla, hihi


Aku benci countdown bila dia nak pergi KL. Aku pun kekadang lupa dia pergi hari apa, bukan aku careless ker apa, tapi ntahhhh-


Nanti rindu ahhh -.-'


Belajar rerajin aw by, jangan nakal nakal :')



Above of all, I wish we will be a better Muslim and Muslimah, be good to everyone, no more hate, spread the love, helping each other, study harder and smarter, let everything start awesomely! Yeay!


Treat people like you wanna be treated :)




Thanks for reading! You guys are awesome as always!

No comments:

Post a Comment