About Me

My photo
You just know my name, not my game xD I post about my life, make up, fashion because they are my passions ^.^

23 April 2010

Tagged from sys SindaDiLa ! :) *1 more !

Bekas kekasih saya adalah
abg angkt sy yg t'hebaddd !

Saya sedang mendengar
lgu kt tv, u noe i'll come 4 u :)

Mungkin saya patut
mandi jap lg, then pilih baju kaler biru, nak g ronggeng dgn kwn2 t'cnta, rini tema biru, knp ? Ntahh la,, hehe

Saya suka
apa2 yg sy suka ituu la yg sy suka !

Sahabat-sahabat baik saya

adalaa yg paling hebadd d dunia *sy syg mrka semua !

Saya tak paham
Knp sy kne bljar pure Sc sdg kan sj x minat *kne paksa, tp stil try sesuai kan dri dgn subs2 t'sebot, adoy !

Saya kehilangan
Cincin, da lme beli, mse f1 *kne rmps dgn cgu kt skol rabuu lps, haha !

Ramai yang berkata
Sy adalaa ratuu lensa & x ley dok diam ! yerk kerk ? haha !

Makna nama saya

cahaya keutamaan :)

Cinta itu adalah

universal.

Di suatu tempat, seseorang sedang

pk tntg diri nye && apa yg dy sdg lihat.

Saya akan cuba
utk jd sowg yg lebey mtg *rmay ckp aQ cm dak f2. Haha !

Ayat SELAMANYA membawa maksud
alam akhirat.

Telefon bimbit saya
berada x jaoh dr tmpt dudok. De krdt yg ckup utk contact my fwens && fully charged !

Bila saya terjaga dari tidur
Tgk jam dlu, then ikat rambut.

Saya paling meluat apabila
Owg laki tgk sy mcm nak telan *x penaa tgk pompuan kerk ? adoyaiiii !

Pesta/Parti adalah
Meriah !

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
Kucing kaler hitam putih, ekor kontot. Jumpe kt skula. Hehe :)

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
Mse skolaaa rendaaa.

Hari ini

yesterday's tomorrow.

Malam ini saya akan
Wt hwork, tgk af && tdoo laaa.

Esok pula saya akan

G Kolej Komuniti Bdr Penawar. Kursus Adobe Photoshop.

Saya betul-betul inginkan
10+++ !!

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini

eh ! X letak powder kt muka lg la !

Pusat membeli-belah atau arked permainan
Shoppin complex.

Makanan Barat atau Jepun

Barat. Knp x de mskn melayu ? adoyy !

Bilik yang terang atau gelap
Gelap *ley tdo, haha

Makanan segera adalah

Mknn yg sy x suka *lg2 megi, x besh !

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
X de La, adoy, hehe, aQ tw nak pkay bju pe nnty, haha *merujuk kpd kwn Q yg soh pkay bju biru, hehe

Siapa yang anda nak Tag?
My Followers

Finish !
thnX sys diLaa bg tagged :)

No comments:

Post a Comment