About Me

My photo
You just know my name, not my game xD I post about my life, make up, fashion because they are my passions ^.^

30 October 2010

Saya Design Beg Ini, Tahu?

Assalammualikummm :)
Al-kisah, 3 hari lepas aku, Fafa & Zila keluarlah meronggeng. Girls Outing ! :) Nak cari cenderahati untuk budak PPIM & Pengetua. Nak bagi masa jamuan petang nanti :) Meronggenglah kami di Taman Anggerik. Dah pergi survey 1 kedai, pergi pulak kedai lain. Then, aku pun dok sibuk-sibuk tengok barang apa yg nak dibeli. Tiba-tiba aku ternampak beg recycled. Plain je. Tak ada design apa-apa. Banyak gila. Dia letak kat bahagian bawah sekali so aku assume ramai yg tak perasan. Murah lak tu. Aku pun selongkar-selongkar, jumpa warna PINK. Awwww, yes ! HAHA :D Aku pun belilah. Banyak warna ada. Ada biru, merah, purple, light pink, kuning. Tapi aku ambil yg dark pink. Lawa seyh :D

Balik dari kedai aku terus cari marker pen. Cari marker pen warna hitam tak jumpa, biru pun jadilah ! Pastu aku selongkar (kerja aku memang menyelongkar je hari tu) laci ibu aku jumpa marker pen putih (ayah aku punya!) Then tangan aku mulalah gatal nak design beg tu.

So, the result is ..... jeng jeng jeng !

Front View. Okay tak? Team Bieber Beb !
Maklumlah aku kan gila kat Bieber :D HAHA

Front View. Zoom In ! *aku suka love love kat tepi tu. Hehe :)

Back View. Tulisan macam cikai uhh Didi ! :D

Back View. Zoom In !

Aku beli hari Rabu, esoknya terus pakai pergi sekolah. Haha :D
Are You Team Jacob Or Team Edward?
I'm Team BIEBER !

Semalam pulak, aku teman Fafa pergi kedai lagi. Ada barang dia nak beli. Temanlah kan. Pergi kedai tu lagi. Then aku beli beg yg warna Purple pulak. HAHA
Justin Bieber Suka Purplelahh Babes ! :)

Front View. NEVER SAY NEVER !


Front View. Zoom In ! Once Belieber, Forever Belieber :)

Back View. That's What Bieber Stands For :)

Back View. Zoom in ! :)



HOT !

4 comments: