About Me

My photo
You just know my name, not my game xD I post about my life, make up, fashion because they are my passions ^.^

02 June 2012

Sembilan belas tahun empat hari.





 Assalamuualaikummm~



Alkisah 29th May hari tu is my 19th birthday. Weeheee~ Dah 19 dah aku. Rasa macam tak percaya pulak. 19 tahun maknanya tahun last aku jadi budak sekolah. Tahun aku akan hadapi STPM, pheww Seram siot :D



Pukul 0000 on my birthday tu aku still on9 pastu dapat wishes korang kat Facebook, Twitter even via my phone. Terima kasih banyak banyak! Sayang korang lebeyh cengginy, hewheww



On my birthday pagi tu ada kelas BM. Habis kelas BM terus kena bash dengan kawan kawan aku yang awesome beli kan kek blueberry untuk aku. Hewheww, mak suka nakk! Terima kasih banyak banyak sebab aku memang suka blueberry, hehe



Bestlah kan sebab nyanyi nyanyi lagi Happy Birthday jap lagi lilin tak nyala sebab tak ada lighter aceyh Dah habis nyanyi lagu aku pun berlakon arh konon konon lilin tu bernyala pastu aku tiup, hehe Apa apa pun korang memang yang terbaik, sayang korang lebeyh hewhewww



Aku dapat kek coklat atas dia ada badam dari Wawa. Memang terbaik. Sedap giler kek dia boleyh? Nak lagi! Nak lagi! Hehe Terima kasih Wawa cantik, sayang awak lebih <3



Pastu on 30th May, boyfriend hantar hadiah kat rumah. Banyak kali dia mintak maaf sebab hantar hadiah lambat pastu sebelum dia hantar hadiah tu dia asyik merungut jer tak ada transport nak hantar hadiah tu kat rumah aku. Ntah apa dia nak bagi pun aku tak tahulah kan. Aku cakap dengan dia, lekluuuu, kalau tak dapat hantar on my birthday hantar esok esok kan boleyhh >.<



Aku dah dapat hadiahnya tapi aku tak nak bagitahu boyfriend bagi hadiah apa kat aku. Tapi cukup aku cakap yang aku terharu dia buat macam tu *nangis kejap* Sayang yew lebihh darling <3 hewhewwww :’)



So, sekarang aku kena sedar diri yang aku dah sembilan belas tahun. OMJ, I can’t even believe it! Next year aku dah dua puluh tahun. Aku tak ada wish apa apa unless aku dapat buat yang paling awesome for my STPM hujung tahun niyh. Sumpah mak cuakk nakk! >.< Aku harap aku dapat result yang awesome and by next year aku dapat gerak pergi university idaman aku, dapat genggam ijazah and dapat kerja yang bagus & baik baik.



Nothing I wished for just to make my parent happy with my achievement. Aminnn~



Ouh, sebelum aku terlupa, Justin Bieber pun ada bagi birthday present kat aku! OMJ OMJ! Single baru dia ‘Die In Your Arms’ has been released on my freaking birthday!!! Korang tak tahu betapa happy nya aku bila dapat tahu lagu tu release masa birthday aku! Weheeeeee~ Thank yew Justin! Even you have no idea who I am but just so you know that I’m your biggest fan and I’m so happy! Hehe



So, boyfriend, adil arh kan. Justin’s first single yang ‘Boyfriend’ tu released masa your birthday, but guess what, Justin never forget me sayang. That’s why he released his new single on my birthday, blahhhhhh-





Aku cakap dengan boyfriend, ntah ntah Justin tu kenal kita, sebab tu dia saja released lagu lagu dia masa birthday kita.


Well, who knows? Hewhewww~



Ouh, BTW, happy belated birthday to my twins Fahim and Diela. I know Fahim since kindergarten and we ever studied in a same class when we were twelve. I know Diela 2 years ago via Facebook. Ouh yeah, we shared the same birthdate and we are nineteen already, hewheww



That’s it. Thank for reading. You guys are awesome as always.



*follow me on Twitter @ANGELiyka
*aku tak sombong, aku balas semua tweet korang, kalau tak percaya cuba tweet aku, hewhewww



Eyebag aku makin harimakin teruk because I'm awesome liddat, phewwww~

4 comments: