About Me

My photo
You just know my name, not my game xD I post about my life, make up, fashion because they are my passions ^.^

20 June 2010

A'ah. Aku suka pakwe kau. Ada masalah?




Dulu kita satu kelas. Dulu kau selalu pujuk aku kalau pakwe aku marah marah aku. Aku suka kau. Kau suka aku. Kita pernah sama sama. Tapi aku dah dapat pakwe masa tu. Sekarang dear dah tinggalkan aku. Kau bahagia dgn awek kau. Tak apa. Aku tak kacau kau lagi dah. Semoga berbahagia ye yunk! *aku sayang kau*


Apakah? Entry cinta lagi ke diLa? Aiyoyoo! Kau bercinta dah ke? Biar betul? *byk tanya betul. Taklah dear. Aku still single *borang minta kat ibu aku uke :) p/s (lg?) ; kata kata di atas tidak ditujukan kepada sesiapa. Sekian, tQvm.

Episod ; Kembali ke sekolah! Yeayyy!

Uke. Memandangkan esok dah mula sekolah semula, aku mungkin akan jarang on9 lepas ni. Entry pun jarang post. Sebab aku balik sekolah pukul 5 lebih macam tu. Ada kelas tambahan tiap tiap petang. Sabtu dan ahad jelah aku on9 kot. *sila rindu aku tau! Dialu alukan. Hehe :) Aku ni dah tersedar dirilah sikit yg aku nak trial SPM. Yeah, SPM uke! Aku dah 17 tahunlah. Whee~ Aku akan cuba kurangkan on9 uke. Bagi semangat tau! Korg jaga diri baik baik. Jgn nakal nakal. Nanti kalau rajin aku gelek gelek kat blog korg uke. Ily sygs!



^Aku sayang kau, blog pink!
^Aku kena bangun awal esok, mesti seksa! *mentang mentang cuti 2 minggu asyik tidur lambat bangun lambat je :)
^Aku nak post entry ada gambar, tapi tak boleh upload, dari semalam aku cuba, kenapa ek? Korg pun entry boleh upload gambar tak?

^Ni pun gambar guna html copy paste je. Hehe :)
^ily pinky! Wahhh!

2 comments: