About Me

My photo
You just know my name, not my game xD I post about my life, make up, fashion because they are my passions ^.^

08 June 2010

Biar Mulut macam PUAKA tp Hati kasi Baik uke!

Budak budak zaman skrg (t'masok aku tak??) kalau cakap perkataan mencarut carut semua keluar. Kalau tak de bodoh, babi, sial, tuu tak sah. Dari mana belajar ni? Aish! Tapi tulah, dah terbiasa agaknya. Tak cakap ayat macam skema pulakk (yelar tu). Jangan pulak diingat org yg suka cakap lepas mencarut barut ni jahat weyh. Cara dorg cakap je kot yg kasar. Kdg kdg hati dowg baiklah jugak. Aku tengok ada je org yg nampak baik cakap carut carut ni. Lagi lagi yg perempuan. Pakai tudung nampak ganas, cakap main boow je tapi baik je aku tengok. Rajin tolong org. Mungkin memang da style dia macam tu kot (pandai pandai je kau diLa :p ) Takpe la. Mulut sumpah seranah macam puaka, yg penting hati kasi baik uke!


^kan elok kalau cakap baik baik, kan?
^kawan perempuan aku cakap perkataan sial, tiba tiba kawan lelaki aku niy cakap 'first time aku dengar perempuan cakap sial'. T'sentap disitu...
^nak jadi perempuan melayu terakhirlah, hehe
^Budi bahasa budaya kita beb. Tak mau carut carut uke.
^kalau lelaki memang da kasar dorg cakap, kalau perempuan mulut puaka ni, tak tahan aku nak dengar. Aish!
^nasihatkan org aku pon bukannya baik sgt :p

6 comments:

  1. haha bnd ny..bg laky da jd pkare biase wey..dyowg anggp 2 style..*agk nye r..hehe

    ReplyDelete
  2. tu ar, x sah kalaw x mencarut carut niy, ckp ckit pon nak kne de prktaan tuu, aish,

    ReplyDelete
  3. 2 la psl..nk kne cili agk nye..hahaha

    ReplyDelete
  4. cili+ajinomoto+halia+bwg putih+asam keping=besh!

    ReplyDelete
  5. kalau tak *&^%$#@!! tu macam tak lengkap ayat rasanya.. he3.. tambah2 bila tgh marah.. tapi dah *&^%$#@!! terus okay.. dah cool.. heh3

    ReplyDelete
  6. wahida ; kdg kdg cakap carut carut sbb nak lepas kan geram jerkk, hehe

    ReplyDelete