About Me

My photo
You just know my name, not my game xD I post about my life, make up, fashion because they are my passions ^.^

15 June 2010

Lelaki dan Bola tak boleh dipisahkan?


Kawan kawanku sayang. Mari kita mulakan bacaan entry kali ini dgn bergelak sakan sbb aku dah dapat buktikan bahawa kenyatan tersebut SALAHH!! Hahahahah *guleng guleng gelak! Yes, memang sebelum ni aku ingat semua lelaki akan ikuti perkembangan bola. Tapi td aku baru lepas chat dgn sorg bro kat FACEBOOK *aku tak kenal dia, hehe. Dan dia sendiri mengaku dia tak suka bola bola ni. Apa ?! Aku pun tanya dia banyak kali. "Kau tak suka bola? Bola ke? Kau tak minat? Biar betul? Kau tak minat tengok bola?" (byk tanya uhh diLa!). Betul beb dia tak suka bola. Dia cakap kalau pergi tengok bola dgn kawan kawan bukannya dia tengok. Dia makan je.

Mood diLa ; Masih tak percaya

Susah beb nak cari lelaki yg tak suka nak tengok bola. Dan aku perasan sejak bola mula ritu, friends aku yg on9 kat FACEBOOK tu makin lama makin kurang. Pernah sekali tu tak sampai 20 org pun yg on9! Haha! Aku siap post shout out cm ni, "Mana semua org ni??!!!". Jap lagi adalah kawan perempuan aku komen. "Ala, tengok bolalah der..". Haha! Sampai aku pun dah malas sekarang nak on9 sampai malam malam buta. Dulu kalau masa cuti panjang gembira je aku nak on9 smpai tengah malam. Budak asrama balik. Meriah sikit. Hehe. Tapi kalau dah cuti pastu dah ada bola, aku pun tak boleh nak cakap apalah kan. Haha! WakaWaka! Layan lagu kejap uke!



Walaupun aku bukan jenis yg nak ngadap depan tv tengok bola, tp aku tetap sokong KOREA! Yeaaayy ! Asia rawrrr !




^Tiba tiba entry pasal bola pula. Tak pasal pasal. Hehe :)
^Syg! Syg! Aku dah beli baju baru! 1 kaler Biru , 1 Kaler Merah stripes. Knp tak pink? Aiyoyoo! Aku dah ada byk baju kaler pink la dear! Haha :D
^Tadi on9 Facebook, ramai yg on9 *kejap lagi bola start mesti semua op9 balik, ngee~
^Entry aku paling banyak bulan ni. Perasan tak? Cuti sekolah bolehlah. Kalau aku dah sibuk dgn sekolah nanti, msti berhabuk uhuk uhuk aku punya blog.
^Aku syg blog aku ~

No comments:

Post a Comment