About Me

My photo
You just know my name, not my game xD I post about my life, make up, fashion because they are my passions ^.^

15 June 2010

A'ah. Aku Jeles. Knp?



Lumrah kehidupan wahai syg sygku. Perasaan jeles tu memang dah sebati dlm diri macam telur dgn mentega yg kena putar sampai putih masa korg mula mula nak buat kek batik (pe niy diLa?). Kalau org lebih sikit mesti nak jeleslah, nak dengkilah, tak sukalah. Yg aku tak boleh terima, siap gaduh gaduh tu. Padahal benda yg di'jeles'kan tu benda kecil je. Ni aku cerita jeles dlm friendship. Belum lagi jeles bab bab cintan cintun ni. Lagi parah. Siap boleh nak gadoh 3hari 3malam tak tegur. Pandang pun hujung hujung je *pe cer niy beb? Relax uke. Aku post entry ni sbb aku tgh bengang dgn sorg junior kat skola. Boleh dia komen gambar aku kt FACEBOOK dgn perkataan yg paling tak patut! Aish! Dahlah kau add aku. Ckp tQ pon tak ada sbb aku Confirm. Lagi mahu komen gambar aku cam tu. Facebook aku, lantak akulah nak letak gambar apa. GERAM BETUL! *Junior, ke kau jeles? Hahaha! Padan muka kau. Guleng guleng aku ketawakan kau. Sudah sudahlah tu junior. Jgn sampai aku jumpa kat sekolah nanti *mentang mentang kau lagi gemuk dr aku, ingat aku takot ke? *haha! Uke uke. Chil ya diLa! Yeayyy!

p/s; Title entry kali ni tak ada kena mengena dgn aku pun. Hehe :)


^Mahu pergi shopping. Nak ikot tak?
^Bila nak buat kerja kursus seny ni diLa? *thinking* :)
^Junior tak takut dgn aku sbb fizikal aku. 150cm/42kg *haha! Kecil je aku. Junior lagi besar. Haha!
^Tapi agak agaklah. Hormat jelar as senior kan. Aish!
^AKu syg kawan kawan aku ~

6 comments:

  1. haha ilek2 dil..cool beb..hehe;)

    ReplyDelete
  2. hana ; kecil kan? owg slalu ingt akaq f3, hehe

    ReplyDelete
  3. anys ; tgh cool ar niyy, klw hot mmg aq lempang dak tuu smpay krurs, haha

    ReplyDelete
  4. akak lebih 4cm..hu2...kita tergolong golongan rendah..hahaha2..
    mmg org suka ckp akak pendek..geram..hu2

    ReplyDelete