About Me

My photo
You just know my name, not my game xD I post about my life, make up, fashion because they are my passions ^.^

16 June 2010

Bola ! Bola ! Bola ! Bola ! *suka tak?


Aku tahulah bola dah mula, tapi janganlah mesej aku kau tak balas.
Aku tahulah bola dah mula, tapi janganlah bila aku tepon kau tak angkat.
Aku tahulah bola dah mula, tapi janganlah kau sampai lupa nak tanya khabar aku.
Aku tahulah bola dah mula, tapi bila aku ajak keluar tolonglah layan.
Aku tahulah bola dah mula, tapi bila aku tengah sedih tolonglah happykan kejap.
Aku tahulah bola dah mula, janganlah buat aku macam ada tak ada je.
Aku tahulah bola dah mula, kdg2 aku pun kau lupa.
Aku tahulah bola dah mula, tapi janganlah kau tak tidur sampai pagi.
Aku tahulah bola dah mula, tapi bila jumpa aku janganlah asyik cerita pasal bola.
Aku tahulah bola dah mula, tapi ADA AKU KISAH?!!


Haha! Kenapa dengan diLa? Tak ada apa apalah weyh. Aku saja je meluahkan perasaan macam tu *kunun kunun mengeluh dgn pakwe sendiri, padahal tak ada pakwe. Hehe :)

*p/s ; keluhan tersebut aku tak tujukan kepada sesiapa uke! ^^

Biasalah weyh. Sekarang kan musim bola *entry pun nak cerita pasal bola je. Aku sendiri tak suka bola beb. Tapi gedik juga nak buat entry pasal bola. Korg tak fikir pulak. Ada satu application kat FACEBOOK yg korg boleh design jersey korg ikot team yg korg sokong. Aku sure ada dalam kalangan korg yg da buat kan? Aku tengok makin lama makin ramai yg buat. Pastu letak as profile picture. Kadang kadang aku tengok komen pun pening. Ingat org yg sama, rupanye jersey sama. Hehe. Yelar, kadang kadang kalau komen banyak, aku tak tengok nama, tengok profile picture je. Senang. Aku dah boleh tau siapa yg komen. Tak payah nak baca nama. Ni kalau semua sokong England, tak macam sama pulak kan jersey dorg. Even kat jersey yg dorg design tu boleh letak nama and nombor sendiri, tapi kalau kat komen FACEBOOK picturenye kecillah syg. Tak nampak uke! Haha! Tapi tak apa. Aku tak kisah sgt *tiba tiba skrg kena baca nama pulak, keliru dgn profile picture jersey tu. Hehe :) Aku tak marah korglah. Aku syg korg, Whee~

Nak Design korg punya jersey Worldcup kat FACEBOOK?
[CLICK HERE]



Episod ; Insomnia & Gastrik

Malam tadi aku tidur cepat, Dalam pukul 2 pagi macam tu. Bagi aku cepat syg. Aku yg kena insomnia ni kadang kadang pukul 3 lebih baru boleh tidur. Dah nak pukul 4 pun pernah. Dapat tidur pukul 2 pagi tp pun dah bersyukur. Dapat tidur awal. Malam tadi kol 1 lebih aku dah baring. Baring jerk. Tidurnya tak pun. Tiba tiba aku sakit perut *gastrik*. Aku takutlah pulak nak bangun pergi dapur *macam jauh sgt je dapur dgn bilik aku, hehe :) Aku tahan jelar. Ingat boleh. Tapi tak tahan dah beb! Aku gagahkan diri, then pergi dapur amek roti, biskot dgn air masak. Bawak masuk bilik. Makan dalam gelap sebab adik aku tengah tidur. Yummy2. Terisi jugaklah perut aku kan. Whee~


^Ibu pergi JB tak bawa aku :(
^Ngidam roti telur dadar, yummy2! *nak buat, nak sikit?

^Internet berlari dgn lajunya, yeayy!

^Kalau jumpa aku jgn cerita pasal bola tau!

No comments:

Post a Comment